Voor een zeer gewaardeerde klant uit de omgeving Eindhoven zijn wij op zoek naar een:


reroute_bv_matching_stein_VV

[]
1
Step 1

keyboard_arrow_leftPrevious

Nextkeyboard_arrow_right

Servicedesk Medewerker


FUNCTIE/OPDRACHTOMSCHRIJVING

De belangrijkste taken zijn:

  • Respons geven op incidentmeldingen per mail en/of telefoon;
  • Contact onderhouden met de Functioneel Beheerder voor optimaal functionerende bedrijfsprocessen;
  • Juist categoriseren van de melding in 1e/2e of 3e lijns incidenten en die overeenkomstig afhandelen (op afstand) en administreren;
  • Het geven van advies bij gebruik van de IT-infrastructuur;
  • Een (on)gevraagd kritische maar positieve houding t.b.v. optimalisatie van applicaties, hardware en adviesvoering;
  • Het geven van ondersteuning aan gebruikers op aanwijzingen van de IT-leverancier waar nodig;
  • Doen van verbetervoorstellen, bijdragen aan verbeterprojecten;
  • Een open, vriendelijke, klachtgerichte en nieuwsgierige houding t.a.v. het afhandelen van incidenten, klachten en vragen van de externe/interne helpdesk.

WAT IS VAN BELANG?

  • MBO niveau 4-diploma ICT;
  • Affiniteit met e-learning (pré);
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Een klantgerichte houding;
  • Kennis van Office 365 en Exact Synergy (pré);
  • Kennis van basis IT.

OVERIG

Full-time.

Werkzaamheden zullen voornamelijk vanuit thuis plaatsvinden.


Sluit het bovenstaande aan op jou en ben je geïnteresseerd in verdere informatie?
Neem dan snel contact op met Wouter Gordijn via w.gordijn@crossroads-bv.nl of 06-83976540
logo_crossroads_bv
divider-elegant-short-white

Crossroads BV
Van Sonsbeecklaan 1A
6191 JL Beek

divider-elegant-short-white