Deze gemeente is een organisatie met lef, passie en creativiteit. De dienstverlening is slim en eigentijds georganiseerd. Klangerichtheid staat centraal. De 230 medewerkers zetten zich op allerlei terreinen in voor de 28.000 inwoners. De afdeling Bestuurszaken adviseert en ondersteunt met betrekking tot vraagstukken op het gebied van algemene en juridische zaken, personeel & organisatie, veiligheid en handhaving, en communicatie en voorlichting. De afdeling bestaat uit vijf, op specifieke taken ingerichte, clusters die geleid worden door het afdelingshoofd en twee coördinatoren. Binnen de afdeling zijn circa 45 medewerkers werkzaam.


reroute_bv_matching_stein_VV

[]
1
Step 1

keyboard_arrow_leftPrevious

Nextkeyboard_arrow_right

Secretaresse Bestuurszaken


FUNCTIE/OPDRACHTOMSCHRIJVING

Als bestuurssecretaresse beheer je de agenda’s van de burgemeester, één of meerdere wethouders, of de gemeentesecretaris en zorg je voor een efficiënt verloop van de dagelijkse gang van zaken. Je werkzaamheden omvatten o.a. het plannen van portefeuillehouder overleggen en het samenstellen van agenda’s. Daarnaast ben je ‘achterwacht’ voor je directe collega’s. Verder verzorg je algemene secretariële werkzaamheden, zoals het coördineren van complexe afspraken, organiseren van vergaderingen/overleggen, bewaken van de voortgang van de actiepunten en notuleren. Binnen het bestuurssecretariaat heb je regelmatig contact met bewoners en andere relaties van de gemeente.

WAT IS VAN BELANG 

  • Je bent een professionele bestuurs-/directiesecretaresse die de bestuurders en directie graag ontzorgt.
  • Jouw persoonlijkheid is daadkrachtig, klantgericht en initiatiefrijk met een sterk gevoel voor bestuurlijke sensitiviteit en (politieke) verhoudingen.
  • Vertrouwelijk informatie is veilig bij jou.
  • Je bent je bewust van je werkomgeving, waarbij integer handelen vanzelfsprekend is.
  • Je beschikt over een relevante (afgeronde) secretariële opleiding op MBO-4 niveau en je hebt ruime ervaring (bij voorkeur minimaal 2 jaren) in deze functie of een vergelijkbare functie.
  • Je beheerst Microsoft Office en spreekt en schrijft goed Nederlands.
  • Je laat je niet snel van de wijs brengen en bent in staat om prioriteiten te stellen.
  • Gezien de diversiteit aan contacten die je onderhoudt, is het noodzakelijk dat je een prettige, servicegerichte persoonlijkheid bent en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent in staat om de benodigde werkuren flexibel in te zetten (werkzaamheden vinden ook buiten de reguliere werktijden plaats).

OVERIG

36 uren per week
19-0-42021 t/m 19-10-2021 (Verlenging mogelijk)
Reageren kan t/m 09-04-2021.


Sluit het bovenstaande aan op jou en ben je geïnteresseerd in verdere informatie?
Neem dan snel contact op met Wouter Gordijn via w.gordijn@crossroads-bv.nl of 06-83976540
logo_crossroads_bv
divider-elegant-short-white

Crossroads BV
Van Sonsbeecklaan 1A
6191 JL Beek

divider-elegant-short-white