Voor een gemeente uit Noord-Limburg zijn wij op zoek naar een medewerker uitkeringsadministratie.


reroute_bv_matching_stein_VV

[]
1
Step 1

keyboard_arrow_leftPrevious

Nextkeyboard_arrow_right

Medewerker Uitkeringsadministratie

Organisatie
Deze gemeente is een moderne, ambitieuze organisatie die volop in ontwikkeling is en bouwt aan de ontwikkeling van de stad en het verbeteren van de dienstverlening aan de inwoners. De ontwikkeling is gericht op verbetering van de bestuurlijke en ambtelijke aansturing, klantgerichter opereren, meer integraal werken en meer ruimte en verantwoordelijkheid aan de medewerkers te geven. Binnen het Team Rechtmatigheid Sociaal Domein werk je samen met ± 40 collega’s, verdeeld over de clusters aanvragen, onderhoud, en kwaliteit. Ook de uitkeringsadministratie is gekoppeld aan dit team. Van al onze medewerkers verwachten we dat zij resultaatgericht zijn en dat zij samenwerken met collega’s, met maatschappelijke organisaties en andere gemeenten. Tevens verwachten wij dat zij betrokken zijn bij de klant, de organisatie en naar de collega’s.

Taken

- Je geeft uitvoering aan de Participatiewet, IOAW en minimabeleid en voert wet- en regelgeving met betrekking tot het vakgebied uit;

- Je draagt zorg voor de administratief-juridische afhandeling en uitwerking van aanvragen PW, IOAW, bijzondere bijstand en minimabeleid (D en E);

- Je voert werkzaamheden uit in het kader van de uitkeringsadministratie, waaronder in hoofdzaak wordt verstaan het muteren en controleren van aangeleverde gegevens, het maken van financiële berekeningen;

- Je signaleert en beoordeelt wijzigingen in persoonlijke omstandigheden en initieert, voor zover nodig, een vervolgonderzoek;

- Je draagt verantwoordelijkheid voor periodieke en incidentele betalingen.

 

Wat is van belang?

- Je beschikt over minimaal MBO niveau 4 diploma

- Je hebt relevante kennis van sociaal zekerheidsrecht, de Participatiewet en Algemene Wet Bestuursrecht;

- Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker Uitkeringsadministratie

- Je Beschikt over minimaal 1 jaar werkervaring met GWS/Suite;

 

Reageren kan t/m 14 januari.


Sluit het bovenstaande aan op jou en ben je geïnteresseerd in verdere informatie?
Neem dan snel contact op met Rick van de Roer via r.vanderoer@crossroads-bv.nl of 06-13036170
logo_crossroads_bv
divider-elegant-short-white

Office Stein/Urmond

Crossroads BV
Mauritslaan 49
6129 EL Urmond
(Van der Valk Business Center)

divider-elegant-short-white