Wij zijn voor een van onze klanten per direct opzoek naar een Coördinator COVID-19 organisatie


reroute_bv_matching_stein_VV

[]
1
Step 1

keyboard_arrow_leftPrevious

Nextkeyboard_arrow_right

Coördinator COVID-19 organisatie

Deze organisatie beschermt, bewaakt en bevordert de gezondheid van alle Zuid-Limburgers, met speciale aandacht voor mensen in een kwetsbare positie. Daarmee wil de organisatie eraan bijdragen dat iedereen, van jong tot oud, actief kan deelnemen aan de samenleving.
Men vindt het belangrijk dat alle medewerkers in elk geval klantgericht, resultaatgericht en flexibel zijn en blijven leren hoe zij hun werk nog beter kunnen doen.

FUNCTIE/OPDRACHTOMSCHRIJVING

Als coördinator ben je verantwoordelijk voor één van de onderdelen van onze Covid-19 organisatie, zoals de teststraten, het bron- en contact onderzoek, het callcenter of het vaccinatieprogramma. In deze rol zorg je voor een efficiënt en effectief verloop van alle werkzaamheden met betrekking het jou toegewezen proces (inzet en kwaliteit personeel, proces, middelen, planning etc). Je maakt deel uit van een team van coördinatoren die gezamenlijk de verantwoordelijkheid hebben over het geheel van werkzaamheden. Je stuurt direct een of meerdere teamleiders aan en indirect de medewerkers van het betreffende team. Je onderhoudt contacten met de projectleider, de andere coördinatoren, en de teamleiders. Uiteraard is er ook nauwe samenwerking met de collega’s van de afdelingen InfectieZiekteBestrijding (IZB), HR, ICT en Facilitair

WAT IS VAN BELANG?

Jij bent pro-actief en flexibel. Je kan snel inspelen op ontwikkelingen en je hebt geen 9-5 mentaliteit. Je bent resultaatgericht en weet daarbij goed de verbinding met al je stakeholders te behouden. Je bent een teamplayer, die houdt van een uitdagende en dynamische werkomgeving.

Verder voldoe je aan de volgende eisen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt ervaring als leidinggevende op minimaal tactisch niveau;
  • Je hebt ervaring met diverse systemen en office pakketten;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je kunt goed organiseren en overzicht bewaken
  • Je kunt prioriteiten stellen, ad hoc schakelen en neemt graag het initiatief.

Reageren kan t/m 20-01-2021.

De gesprekken zullen z.s.m. plaatsvinden op.


Sluit het bovenstaande aan op jou en ben je geïnteresseerd in verdere informatie?
Neem dan snel contact op met Wouter Gordijn via w.gordijn@crossroads-bv.nl of 06-83976540
logo_crossroads_bv
divider-elegant-short-white

Office Stein/Urmond

Crossroads BV
Mauritslaan 49
6129 EL Urmond
(Van der Valk Business Center)

divider-elegant-short-white