Wij zijn voor een van onze klanten per direct opzoek naar een Archiefmedewerker


reroute_bv_matching_stein_VV

[]
1
Step 1

keyboard_arrow_leftPrevious

Nextkeyboard_arrow_right

Archiefmedewerker

Deze gemeente streeft naar een uitstekende dienstverlening voor inwoners en naar verdere ontwikkeling als aantrekkelijke woon-, werk- en leefgemeente binnen Zuid-Limburg en de Euregio. Hiervoor zijn kwaliteit in verscheidenheid, duurzaamheid en maatwerk in voorzieningen richtinggevend.
Een nieuwe gemeente vereist een duidelijk en consistent profiel, verankerd in een visie en vertaald naar beleid en dienstverlening. Constructief contact en een duurzame relatie met burgers, partners en anderen (waaronder ongeveer 180 medewerkers) vormen een cruciale bijdrage aan het realiseren van die visie.

FUNCTIE/OPDRACHTOMSCHRIJVING

Als archiefmedewerker bewaak je de kwaliteit en volledigheid van onze archieven. Dit doe je voor in eerste instantie voor het analoge archief, maar ook voor de digitale archieven. Als archiefmedewerker weet je de belangen en afwegingen van eindgebruikers in balans te brengen met wettelijke voorschriften uit de archiefwet. Je draagt zorg voor dossiervorming en je voert informatieverzoeken uit.

Kerntaken:

  • In samenwerking met informatie-adviseurs, applicatiebeheerders en proceseigenaren het vastgestelde beleid op het gebied van archivering tot uitvoering brengen.
  • Zorgdragen voor inrichting en beheer (dossiervorming) van onze analoge en digitale archieven.
  • Uitvoeren van (complexe) informatieverzoeken, op verzoek van onze interne en externe klanten, uit analoge en digitale archieven.
  • Het verrichten van overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie of afdeling.

WAT IS VAN BELANG?

  • MBO+ werk- en denkniveau, gericht op archivering en informatiemanagement
  • SOD 1 of 2 achtergrond gewenst
  • Kennis van werkprocessen, digitale ontwikkelingen en informatiebeheer
  • Kennis van digitale en analoge archivering
  • Een hands on mentaliteit

Enkele competenties die bij de functie horen zijn:

  • Enthousiasme
  • Innovatief
  • Gericht op samenwerking
  • Secuur
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Initiatiefrijk

OVERIG

Reageren kan t/m 18-01-2021.
De gesprekken zullen z.s.m. plaatsvinden.


Sluit het bovenstaande aan op jou en ben je geïnteresseerd in verdere informatie?
Neem dan snel contact op met Wouter Gordijn via w.gordijn@crossroads-bv.nl of 06-83976540
logo_crossroads_bv
divider-elegant-short-white

Office Stein/Urmond

Crossroads BV
Mauritslaan 49
6129 EL Urmond
(Van der Valk Business Center)

divider-elegant-short-white